۱۳۹۱ آبان ۱۶, سه‌شنبه

چند ساعت مانده به اعلام نتایج انتخابات ...




چند روز پیش فکر می کردم خیلی تفاوتی نخواهد کرد اگر اوباما انتخاب شود یا رامنی ( از جهت تاثیرش درایران و منطقه و ... )  اوباما برای من تقریبا شده مثل برخی از ( و نه همه البته) اصلاح طلبانی که کمی قشنگ تر حرف می زنند ولی در مجموع ، تاثیرچندانی نداشته اند
 .
به اصطلاح ، به همان ضرب المثل معروف رسیدم که تفاوت فقط درآن است که یکی با پنبه سرمی برد و دیگری با چوب.....
ولی از امروز که کمتر از ٢٤ ساعت به اعلام نتایج انتخابات مانده، باز پشیمان شدم ، مثل هشت سال پیش که یکدفعه چند روزمانده به روز رای گیری پشیمان شدم و تصمیم گرفتم به معین رای بدم . فکر می کنم حتی اگر واقعا چنین باشه و تفاوت فقط در نحوه سر بریدن باشه ، اصلا سر بریدن با پنبه خوب خیلی انسانی تر( یا کمتر غیر انسانی تر) از سربریدن با چوب است.
من طرفدار خاتمی هم نیستم ولی خدا وکیلش در آن زمان اقلا بهایی ها ممنوع الورود به دانشگاه نبودند، فیلم های خوب کم و بیش اکران  می شد و هنوز تعداد تبعیدی ها و ممنوع الکاری ها و ممنوع الخروجیها، سر به فلک نکشیده بود.

همه این ها را گفتم که بگم با همه این اوضاع تحریم و تهدید و جنگ، آرزو می کنم که برنده این انتخابات اوباما باشد، حتی اگه تفاوت فقط در نحوه بریدن باشد

هیچ نظری موجود نیست: