۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه

سیمین را نه به عنوان نویسنده ، مترجم ، استاد ادبیات ، همسر جلال ال احمد و ... بلکه به عنوان زن نازنینی که وقتی خیلی ها نبودند ، " بود " می شناسم





این هفته در آپارات بی بی سی فارسی  فیلم " سیمین، ساکن جزیره سرگردانی " ساخته حسن صلح جو ، نشان داده می شود. من هم یک خاطره از سیمین خانم تعریف کردم . از زمانی که مادرم به خاطر دفاع از یکی از دانشجویان کشته شده کوی دانشگاه ( عزت ابراهیم نژاد ) به زندان رفته بود و خیلی از دوستان جرات احوال پرسی از ما را در آن زمان نداشتند ، ولی سیمین همان روز اول زنگ زد و از من و خواهرم دلجویی کرد و بعد هم گفت : " بچه ها، مادرتان نیست ، پول دارید ؟ من حقوق بازنشستگیم هست ها، با من یک وقت تعارف نکنید . "
پ.ن .١ - عکس بالا از صفحه فیس بوک حسن صلح جو و آپارات

پ.ن. ٢ - عکس ازبدترین دوران نوجوانی برای عکس گرفتن (!)، از دورانی که مدل مو تیفوسی مد بود .



 .

هیچ نظری موجود نیست: