۱۳۹۱ دی ۱۳, چهارشنبه

بازهم از دردسرهای تکنولوژی...


امروز صبح دریک مکان کاملا رسمی و تا حدی ایرانی بودم ، داشتم از وسط راه پله رد می شدم که یک دفعه ای یک آهنگ کاملا مفرح ایرونی شش درچهار پخش شد . اولش فکر کردم اشتباه شنیدم بعد که قطع نشد، گفتم : " ای ول، عجب جای باحالیه این جا ، نگاه به ظاهر خشکش نکن، کدوم اداره وسط روز آهنگ قری پخش می کنه آن هم از نوع ایرونیش"! . ...

یک کم دیگه گذشت ، دیدم همه نگاه ها به سمت من برگشته و صدا هم از کیف من میاد .
سراسیمه کیفم را باز کردم و دیدم بله ، بازهم آیفونم قفل نشده و ازشانس بد رفته یوتیب آخرین آهنگی را که گوش میکردم آورده ( که از بخت بد آهنگ قری آذری بود که یکی از دوستان فرستاده بود). شانس هم ندارم خدا شاهده شب قبلش داشتم شاملو گوش می کردم، نمی شد حالا یوتیب ام روی آن میماند؟
خلاصه خرابی قفل آیفون امان امروز بسی باعث انبساط خاطر اطرافیان و شرمندگی اینجانب گشت
نکته اخلاقی : در هنگام مراجعه به مکان های رسمی و آبرودار حتما از قفل شدن موبایل و آیفون خود اطمینان حاصل کنید، ولی نکته مهم تر آن که همیشه مراقب آخرین آهنگ اجرا شده بر روی آیفونتان باشید .



هیچ نظری موجود نیست: